داعش خلبان اردنی را آتش زد و جزغاله کرد +تصاویر

عناصر تکفیری داعش «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی را زنده زنده سوزاندند.

 

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، داعش اعلام کرد که پس از آنکه گفتگوها با دولت اردن به شکست انجامید، الکساسبه را آتش زد.

این گروه تروریستی در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که تصاویر سوزانده شدن وی را منتشر می‌کند.

 

داعشی ها در جنایات خود به روش جدید دست زده‌اند که همانا آتش زدن اسرای خود می باشد.
هواپیمای معاذ الکساسبه خلبان اردنی ماه گذشته در حالیکه مواضع داعش را بمباران می کرد سرنگون و به اسارت داعشی ها در آمد و مذاکرات برای آزادی او نیز بی نتیجه ماند.
در تصاویر منتشر شده، خلبان نگون بخت اردنی را در قفسی نشان می دهد که شعله های آتش او را در بر گرفته‌ است!
فیلم کامل به دلیل بالا بودن حجم به زودی در همین قسمت با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده خواهد شد.

 

daesh.ir04917489174971941-2 81781_26981779_892
خلبان اردنی , داعش خلبان اردنی را آتش زد +عکس
 
 81780_210
81783_368
daesh.ir04917489174971941-7daesh.ir04917489174971941-9-620x345
81784_511
 
 
 
 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

این دختر بازیگر محجبه همه را غافلگیر کرد + عکس

سحر احمدپور بازیگر فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سینمای ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر به جشنواره فیلم فجر آمد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سحر احمدپور بازیگر فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سینمای ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر به جشنواره فیلم فجر آمد.

تصویر این بازیگر 22 ساله محجبه به همراه همین توضیح مختصر از دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در همین باره روزنامه هفت صبح در گزارش اخبار جشنواره فجر به این موضوع پرداخته است و حتی تصویر و تیتر مرتبط با سحر احمدپور را از این گزارش برای صفحه یک خود انتخاب کرده و تیتر زده است: این دختر بازیگر همه را غافلگیر کرد

 

 

در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز واکنش‌ها بیشتر مثبت و همراه با استقبال بوده و کاربران با بازنشر عکس احمدپور از ورود یک دختر محجبه به عرصه سینما و بازیگری استقبال کرده‌اند.

 

 

اما سحر احمدپور کیست و چه می‌کند

به گزارش آخرین نیوز به نقل از بخش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سحر احمدپور بازیگر نقش ستاره در فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" گفت: بازی در این فیلم اولین تجربه بازیگری من بود و قبل از این هیچ تجربه ای نداشتم؛ اگرچه بازیگری از کودکی آرزوی من بود و خوشحالم که اولین تجربه من کار کردن با گروه آقای جلیلوند بود.

احمدپور در مورد چگونگی برگزیده شدنش برای این نقش، با بیان اینکه هیچ دوره بازیگری را پشت سر نگذاشته توضیح داد: توسط یکی از دوستان چهره به آقای جلیلوند معرفی شدم. سه بار از من تست گرفته شد و برای نقش ستاره برگزیده شدم.

وی با اشاره به نقشی که در فیلم بر عهده گرفته بود ادامه داد: معصومیت ستاره را دوست داشتم و در تمام مدتی که این نقش را بازی می کردم دلم برای ستاره می سوخت و موقع دیدن فیلم حتی بغضم می گرفت.

احمدپور که با حجاب برتر در نمایش فیلمش حاضر شده بود افزود: تصور نمی کردم پدرم با بازی کردن من در این فیلم موافقت کند ولی خوشبختانه او براحتی با بازیگری من موافقت کرد.

این بازیگر جوان با اشاره به سختی های اولین تجربه بازیگری اش اظهار داشت: کار بسیار سختی بود و در سکانس ملاقات زندان کاملا بریده بودم و دیگر نمی توانستم گریه کنم و اگر کمک خانم عبیسی و حمایتشان نبود از پس آن سکانس برنمی آمدم.

سحر احمدپور درباره احتمال ادامه پیشه بازیگری افزود: در یک کلام می توانم بگویم هر چه خدا بخواهد، اما نمی توانم کتمان کنم که دوست دارم باز هم کار با آقای جلیلوند و گروه خوبشان را تجربه کنم. البته در حال حاضر بیشتر دلم می خواهد در رشته خودم ادامه تحصیل بدهم.

سحر احمدپور که بیست و دو سال سن دارد، فارغ التحصیل کاردانی نگارگری (نقاشی ایرانی) است و اولین تجربه بازیگری اش در فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" مورد تحسین منتقدان قرارگرفته است. فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" اولین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند، در سومین سانس روز دوم سی و سومین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره به نمایش درآمد.

منبع آخرین نیوز

آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر

شمار قربانیان انفجار تروریستی ظهر روز گذشته در حسینیه شیعیان در یکی از شهرهای ایالت سند پاکستان دست کم به 61 نفر، از جمله چندین زن و کودک، افزایش یافت؛ این در حالیست که گروهک تروریستی موسوم به جندالله(جندالشیطان) مسوولیت حمله را برعهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر اثر اقدام تروریستی روز گذشته علیه نمازگزارن شیعه در حسینه کربلای معلّا در شهر شکارپور واقع در ایالت سند واقع در جنوب پاکستان، دهها نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
 
گروهک تروریستی موسوم به "جندالله" مسوولیت این اقدام تروریستی علیه شیعیان را برعهده گرفته است. 
 
بعد از حادثه تروریستی علیه مدرسه پیشاور که روز 25 آذر ماه سال جاری رخ داد و موجب کشته شدن دست کم 150 نفر شد، حمله تروریستی روز گذشته به حسینیه شهر شکارپور، خونین ترین حادثه تروریستی پاکستان در چندماه اخیر محسوب می‌شود.
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
 
 
 
در حال تکمیل

پدر عراقی انتقام خون فرزندانش را از داعش گرفت

یک پیرمرد عراقی به تلافی کشته‌شدن فرزند خود به دست تروریست‌ها در استان صلاح‌الدین در شمال این کشور، هفت داعشی را به ضرب گلوله کشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شین‌هوا از تکریت، یک منبع امنیتی محلی اعلام کرد یک پیرمرد عراقی روز یکشنبه به تلافی کشته‌شدن فرزند خود به دست تروریست‌ها در استان صلاح الدین در شمال این کشور، هفت داعشی را به ضرب گلوله کشت.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرد این حادثه صبح امروز زمانی روی داد که باسل رمضان با اسلحه جنگی کلاشنیکوف خود به سوی گروهی از عناصر داعش در یک ایست بازرسی در شهر تکریت مرکز استان تیراندازی کرد، هفت تن از آنها را کشت و سپس خود نیز به ضرب گلوله کشته شد.
 
این منبع افزود بیش از یک ماه پیش، عناصر داعش، احمد فرزند رمضان را که دانشجو بود، همراه با هفت جوان دیگر که متهم به همکاری با نیروهای امنیتی عراق بودند، اعدام کردند.
 
این منبع خاطر نشان شد در اوایل سال 2007، یک فرزند دیگر رمضان توسط گروه تروریستی القاعده در تکریت واقع در حدود 170 کیلومتری شمال بغداد پایتخت عراق کشته شد.
 

ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس

پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز آمریکا (Foxnews)، با انتشار گزارشی مدعی شد ایران از حزب الله خواسته است که فرزندان نتانیاهو را هدف قرار دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در این گزارش که تحت عنوان "ایران خواستار ترور فرزندان نتانیاهو شد" منتشر شد، آمده است: «ایران، متحدان تروریست خود را به هدف قرار دادن فرزندان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تشویق کرد؛ این کار با انتشار اطلاعات شخصی از جمله عکس هایی که در آن فرزندان نتانیاهو، هدف تک تیراندازها قرار گرفته اند، صورت گرفت؛ در این عکس ها فرزندان نتانیاهو اعلام کرده اند: "ما باید منتظر شکار شدن توسط حزب الله باشیم".»
 
ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس
 

  فاکس نیوز همچنین نوشت: «انتشار اطلاعات شخصی و بیوگرافی فرزندان نتانیاهو، به دنبال حمله هوایی هفته گذشته اسراییل که موجب کشته شدن چند تن از رهبران برجسته حزب الله و یک فرمانده ایرانی شد، صورت گرفت.»

  در انتهای این خبر آمده است: «این اطلاعات در اصل به زبان فارسی در یک پایگاه ایرانی وابسته به سپاه پاسداران منتشر شد و پس از آن به سرعت در خبرگزاری دولتی فارس بازنشر داده شد.»

  ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس

 

 

آدامس جویدن اوباما در هند سوژه شد +عکس

وزنامه “ذِ تایمز آف ایندیا” نوشت: “باراک اوباما” در سفر اخیر خود به دهلی نو، در مراسم سان دیدن از نیروهای نظامی هند به مناسبت جشن روز جمهوری، آدامس می جوید و با این کار، توجه همگان را به خود جلب کرد.

 

مجله مراحم: کاربران شبکه های اجتماعی، عکسی از اوباما را بازنشر کردند که در آن، رئیس جمهور آمریکا هنگام صحبت با “نارندرا مودی” نخست وزیر هند جلوی چشم همگان آدامس را از دهان خود خارج می کند و دوباره آن را در دهان گذاشته و می جود.

 

این نخستین بار نیست که اوباما در مراسم رسمی در کشورهای خارجی آدامس می جود. در اواخر سال گذشته میلادی، اوباما در نشست سران اَپِک در پکن وقت خود را به آدامس جویدن گذراند.

 

دفتر ریاست جمهوری آمریکا، در توجیه آدامس جویدنِ اوباما آن را اقدامی در جهت ترک سیگار اعلام و مدعی شد که اوباما چهار سال است که سیگار را ترک کرده است.

 

به نوشته روزنامه “یو.اس.ای.تودی” این توجیه، نتوانست از خشم کاربران شبکه های اجتماعی چینی بکاهد، زیرا برگزاری نشست های همایش کشورهای آسیا و اقیانوسیه در پکن، پس از ۶ ماه تلاش پیگیر و برنامه ریزی گستردۀ چینی ها صورت گرفت و برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

این زن میخواهد در مریخ زایمان کند +عکس

مجله مراحم: شاید تصور این موضوع که خانم Maggie Lieu  اهل کاونتری قرار است اولین نفری باشد که در مریخ زایمان نماید برایتان بیشتر به داستانهای علمی و تخیلی شبیه باشد اما چیزی است که واقعیت دارد و وی از هم اکنون در فکر مستعمره نمودن آنجاست.
خانم  Maggie Lieu از جمله ۶۰۰ نفری است که قرار است در سال ۲۰۲۴ به مریخ سفر نمایند. شاید این گفته که قرار است او مقدمات زایمان خود را در مریخ فراهم بیشتر به داستانهای تخیلی شبیه باشد. اما این گفته صحت دارد و خانم تصمیم دارد اولین فردی باشد که در مریخ زایمان می نماید.

 

 

خانم Maggie Lieu احتمالا جزو اولین نفراتی خواهد بود که بلیط یکطرفه ۱۴۰ میلیون مایلی به مریخ را دریافت نماید. ماه آینده مشخص خواهد شد که او جزو مسافران پروژه Mars One خواهد بود یا خیر.

 

خانم مگی در مریخ با مشکلات عدیده ای همچون ۶۲ درجه سانتیگراد زیر صفر،تابشهای شدید کیهانی و خطرات ناشی از خفگی،گرسنگی و کم شدن آب بدن مواجه خواهد بود.

داعش یک پیرمرد همجنس‌باز را از ساختمان پرتاب کرد +تصاویر

داعش یک پیرمرد را به اتهام همجنس بازی از بالای یک ساختمان به پائین انداخت.
 
 
مجله مراحم: دهها نفر از مردم “الرقه” در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.
 
 
تروریست‌های داعش که به این پیرمرد اتهام همجن بازی زدند وی را به بالای یک ساختمان نیمه کاره در “الرقه” برده و پس از قرائت حکم او را از بالا به پایین انداختند.
 
 
داعش در حین اعدام این پیرمرد از لحظه بالا بردن تا پایین انداختن وی تصویربرداری کرده و در رسانه‌ها و شبکه های مجازی خود منتشر کرد.
 

 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

داعش سر خبرنگار ژاپنی را برید +تصاویر

گروه دولت اسلامی موسوم به «داعش» با انتشار فیلمی در اینترنت، اعدام دومین گروگان ژاپنی را اعلام کرد.

داعش مسئولیت اعدام «کینجی توگو» گروگان دوم ژاپنی را با انتشار ویدیویی در توئیتر و سایت های حامی این گروه بر عهده گرفت .

در فیلم جدید، گروگان ژاپنی در لباس نارنجی رنگ بر روی زانو نشسته است و در کنارش، جلاد مشکی پوش و چاقو به دست دیده می شود. جلاد  دولت ژاپن را مسؤول این اعدام دانست.

وی خطاب به «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن هم گفت: «به دلیل تصمیم ات برای پیوستن به یک جنگ عقیم این چاقو نه تنها کینجی را می کشد بلکه هر جا ژاپنی ببیند او را سلاخی خواهد کرد تا کابوس برای ژاپن آغاز شود».

سر بریدن گروگان ژاپنی "کینجی گوتو" توسط داعش مجله مراحم

«کینجی » گروگان ژاپنی یک خبرنگار بود، او  در اواخر اکتبر گذشته در سوریه ربوده شد.

این فیلم با نشان دادن تصویری که سر بریده گروگان ژاپنی بر روی بدنش قرار گرفته شده به پایان می رسد. گروه داعش پیش از این اولین گروگان ژاپنی را اعدام کرده و فیلم اعدامش را نیز منتشر کرده بود.

مرکز پیگیری سایت های افراط گرای اسلامی  اعلام کرد لهجه جلاد نشان می دهد به احتمال زیاد او همان جلاد معروف انگلیسی است که در دیگر فیلم های سربریدن های داعش نیز حضور دارد.

جلاد در این فیلم می گوید که قتل این گروگان ژاپنی در واکنش به مشارکت ژاپن در جنگ علیه داعش است.

واکنش ژاپن در برابر سربریدن دومین شهروندش توسط داعش

از سوی دیگر دولت ژاپن اعدام شهروند خود را به شدید محکوم کرده و این اقدام را «پست و نفرت انگیز » توصیف کرد.

یوشیهیدی سوگا، سخنگوی دولت ژاپن بامداد یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه گفت:«ویدئویی که اعدام کینجی گوتو را نشان می دهد در اینترنت پخش شد. ما خشم و انزجار خود را در باره تکرار این عمل شنیع «تروریستی»، اعلام می کنیم و آن را به شدت محکوم می کنیم ».

سخنگوی دولت ژاپن با اشاره به تلاش دولتش برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره افزود:« ما به به این اقدام داعش با پایداری محکم پاسخ خواهیم داد».

نخست وزیر ژاپن نیز پس از اعلام این خبر گفت:«دولت ژاپن تسلیم تهدید های تروریستی نخواهد شد و در مقابله تروریسم کوتاهی نمی کنیم».

وی افزود:«ژاپن در برابر جامعه بین المللی مسئول است و برای ایفای نقش در مباره با تروریسم با جامعه بین المللی همکاری خواهد کرده و برای محاکمه رهبران تروریستم و حامیان آن تلاش خواهد کرد».

در اولین واکنش بین المللی ایالات متحده آمریکا، فرانسه و بریتانیا اعدام شهروند ژاپنی را به شدت محکوم کردند.

خواسته های داعش

داعش قبل از این خواستار آزادی یک زن انتحاری عراقی زندانی در اردن در مقابل آزادسازی گروگان ژاپنی شده بود.

«ساجده ریشاوی»، زن عراقی عضو القاعده است که در بمب گذاری های ۲۰۰۵ شهر امان پایتخت اردن مشارکت داشت اما به علت اینکه کمربند انفجاری وی منفجر نشد ، او بازداشت شد. وی هم اکنون در اردن زندانی است و به اعدام محکوم شده است.

دولت اردن هم قبل ازاین برای مبادله این زن انتحاری با خلبان اردنی اسیر در اختیار داعش اعلام آمادگی کرده بود.

عدم اشاره جلاد داعش به گروگان اردنی

در فیلم جدید داعش اشاره ای به سرنوشت خلبان اردنی نشده است. دولت اردن هم اکنون از طریق واسطه هایی در مذاکره با داعش برای آزادسازی خلبان اردنی اسیر در دست این گروه است.

داعش در فیلم قبلی خود تهدید کرده بود در صورتی که تا غروب روز پنجشنبه یک زن انتحاری عراقی از زندان آزاد نشود خلبان اردنی را می کشد. با این حال تاکنون هیچ خبری درباره سرنوشت خلبان اردنی منتشر نشده است

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

احمدی نژاد: به زودی می آییم! +عکس

محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم امروز سایت جدیدش را راه اندازی کرد.
 
عصر ایران: محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم امروز سایت جدیدش را راه اندازی کرد. 
 
احمدی نژاد از چندی قبل در اینستاگرام خود نوشته بود" 12 بهمن؛ خبری در راه است" که بعد ها یکی از نزدیکان او در این رابطه از رونمایی سایتش در روز 12 بهمن خبر داد.
  
سایت احمدی نژاد از دقایقی قبل بالا آمده است که در صفحه نخست آن این عبارت نقش بسته است: به زودی می آییم. 
 
یکی از نزدیکان احمدی نژاد اعلام کرده بود 47 نفر مدیریت سایت شخصی احمدی نژاد را بر عهده دارند.
برای ورودبه این سایت روی تصویر زیر کلیک کنید 

احمدی نژاد: به زودی می آییم! +عکس

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد (تصاویر)

آئین افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:اخبار موسيقي ، سينما و تلويزيون

عتراض خوزستانی‌ها: هوای پاک حق مسلم ماست (تصاویر)

به دنبال توفان خاک در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان، شماری از مردم اهواز به صورت خودجوش با برگزاری تجمع، خواستار تلاش و فعالیت مسؤولان برای بازگشت هوای پاک شدند.
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

تجمع دانشجویان برای محاکمه مهدی هاشمی +تصاویر

تجمعی دانشجویی در حمایت از قوه قضاییه در محاکمه مهدی هاشمی دیروز پس از نماز جمعه تهران برگزار شد.
 
در این تجمع که به دعوت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد نماز گزاران در حمایت از قوه قضاییه و محاکمه مهدی هاشمی شعار سردادند.
 
 
مجله مراحم: دانشجویان با در دست داشتن شعارهایی مانند «زالوی اقتصادی سزای تو اعدام است، ملت انقلابی آماده قیام است»، «حرف حساب یک کلام، محاکمه والاسلام»، «فساد در حکومت خیانت است به امت، هرکه کند تخطی شود رسوای ملت»‌ و با سر دادن شعارهایی مانند «عدالت علی‌وار اجرا باید گردد، مفسد اقتصادی رسوا باید گردد»‌، «علی‌علی شعار ماست،‌عدالت افتخار ماست»، «بخاطر رحیمی، تشکر تشکر، نوبت هاشمی است، عدالت عدالت» از مسئولان دستگاه قضایی خواستار رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی شدند.
 
 
در این تجمع همچنین، خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران با عنوان «خـــــبر حُــــــکمش» در بین اقشار نمازگزارن منتشر شد.
 
 
 
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
(تصاویر) تجمع در حمایت از محاکمه مهدی هاشمی
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

ز توهین به مریم مقدس و مسیح تا پیامبر اسلام + تصاویر و فیلم

این نشریه خود را نزدیک به جناح راست افراطی فرانسه می‌دانست و متعهد به مخالفت با مذهب و بویژه – در آن زمان – مخالفت با کاتولیک‌ها. شارلی با همه اعتقادات مخالف بود و فریاد بی‌دینی و لائیسیته سر می‌داد. به مقدسات هیچ دین و مذهبی رحم نمی‌کرد. تصاویری مستهجن از حضرت عیسی (ع)، حضرت مریم (س)، پیامبر اسلام (ص)، طرحهای موهن نسبت به مسلمانان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان نشان ازین داشت که این نشریه هیچ پایبندی به هیچ قانون و ارزش و دین و مکتبی ندارد و اساس آن بر اهانت بنا شده است.مجله مراحم: موارد زیر تنها چند نمونه‌ای است که به سختی در میان ده‌ها و صدها کاریکاتور این نشریه انتخاب شده است تا مخاطبان محترم بیشتر با سبک توهین‌های این نشریه آشنا شوند. پیشاپیش بدلیل نمایش این کاریکاتورها عذرخواهی می‌کنیم.

 

کاریکاتوری موهن که یک عضو داعش در حال بریدن سر پیامبر اسلام (ص) است
 
.کاریکاتوری بسیار اهانت‌آمیز نسبت به حضرت مریم (س) و حضرت عیسی (ع)
.کاریکاتوری در توهین به مسلمانان
.کاریکاتوری از پاپ، رهبر کاتولیک‌های جهان
.
اهانت کاریکاتوریست «شارلی ابدو» به پیامبر اسلام (ص) – این کاریکاتوریست از جمله افرادی بود که در حادثه پاریس کشته شد
 
 
در هفتمین روز از سال جدید میلادی، تنها چند روز پیش از آنکه قدم‌زدن وزیر خارجه ایران و آمریکا در پاریس تیتر یک رسانه‌ها شود، همه نگاه‌ها به پایتخت فرانسه جلب می‌شود؛ دو فرد مسلح، تحریریه «نشریه‌»ای را به رگبار می‌بندند. شعارهای «الله‌اکبر» سر می‌دهند. در راه بازگشت از عملیات، یک پلیس – از قضا – مسلمان را که بر روی زمین‌ افتاده است، از فاصله‌ای نزدیک هدف قرار می‌دهند؛ چیزی شبیه تیر خلاص. اما آثاری هم از اصابت تیر به این پلیس در تصاویر دیده نمی‌شود.

 

مجله مراحم: داعش مسؤولیت همه‌چیز را بر عهده می‌گیرد. کاریکاتوری از ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک تروریستی که در آخرین شماره «شارلی ابدو» منتشر شد، انگیزه اعضای فرانسوی داعش از حمله به دفتر نشریه‌ای است که از آن به عنوان «نشریه فکاهی-انتقادی» یاد می‌شود.


آخرین کاریکاتور شارلی ابدو پیش از انجام حمله به دفتر این نشریه

چیزی از حادثه گروگانگیری استرالیا نگذشته است که یک حادثه تروریستی دیگر به مسلمانان نسبت داده می‌شود و جریان اسلام‌هراسی در جهان شدت می‌گیرد. بسیاری – از اروپا و آمریکا تا ایران خودمان – می‌گویند «من شارلی هستم» تا به نوعی با کشتگان این حادثه ابراز همدردی کنند. در اقدامی بی‌سابقه، دولت فرانسه راهپیمایی «وحدت در برابر تروریسم و افراط‌گرایی» برگزار می‌کند؛ با میهمان ناخواند‌ه‌ای از تل‌آویو که افتخار کشتن انسان‌های بی‌گناه در تمام رده‌های سنی – از نوزاد تا سالخورده – را در کارنامه دارد و حالا به «تروریسم و آدم‌کشی» معترض است! و خیلی زود، همه «شارلی» می‌شوند…

اما «شارلی» چیست و چه کارنامه‌ای دارد؟

در اینجا قصد نداریم به این بپردازیم که فرانسه تاوان چه چیزی را می‌دهد یا این تنها نمونه‌ای از حدود ۳۰۰۰ داعشی است که از این کشور به سوریه رفته‌اند و اکنون بازگشته‌اند…تنها قصد داریم بگوییم این «شارلی» که با آن ابراز همدردی می‌شود و می‌گویند «من شارلی هستم» کیست و چه کارنامه‌ای دارد. بدیهی است که این به معنای حمایت از اقدام مسلحانه و تروریستی نیست؛ که آن، در جای خود محکوم و تقبیح شده است.

پیشینه راه‌اندازی «هفته‌نامه شارلی» (Charlie Hebdo) به دهه ۱۹۷۰ میلادی بازمی‌گردد که پس از تعطیلی نشریه طنز «کُرون» به دلیل توهین به ژنرال شارل دو گل، با همان تحریریه به نام شارلی ابدو که کنایه‌ای هم به نام ژنرال شارل دو گل است، منتشر شد. فراز و نشیب در انتشار این هفته‌نامه ادامه داشت تا سال ۱۹۹۲، تحریریه این مجله تقویت شد و شارلی تازه‌ای آغاز بکار کرد.


“فرانسوا کاوانا” و “جورجز برنی” بنیانگذاران نشریه طنزی بودند که اساس «هفته‌نامه» شارلی شد

از همان ابتدای راه‌اندازی نشریه طنز «هاراگیری» و «کرون» در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی، آنچه که بیش از هرچیز توجه مخاطبان فرانسوی را به خود جل کرد، بی‌پروایی این نشریه در انتشار تصاویر و کاریکاتورهایی با محتوای نامناسب و مستهجن بود که حتی مقامات فرانسوی نیز از این نگاه زننده در قابل طنز این نشریه در امان نبودند. غلبه محتوای زننده و غیراخلاقی در نهایت تیتر توهین‌آمیز این نشریه درباره مرگ شارل دو گل، آن را به تعطیلی کشاند و پس از انتشار مجدد نیز چندان مورد استقبال مخاطبان واقع نشد و در حالی نیمه‌فعال با همان خط‌مشی سابق، به حیات خود ادامه می‌داد تا در سال ۱۹۸۱ انتشار آن متوقف شد. ۱۰ سال بعد «فیلیپ وال» کمدین فرانسوی دوباره چراغ نشریه‌ای را که در فرانسه به «زنندگی و حماقت» مشهور شده بود، روشن کرد.


فیلیپ وال کمدین فرانسوی که چراغ «شارلی» را در سال ۱۹۹۱ روشن کرد. او در مقاله‌ای در سال ۲۰۰۰ فلسطینیان را افرادی غیرمتمدن خواند
 

شعار این نشریه نیز که در بالای صفحه اول هر شماره نوشته می‌شود نیز در نوع خود جالب توجه و مؤید بی‌قیدی این هفته‌نامه در تولید محتوای توهین‌آمیز به ادیان و پیروان آنان است.

Journal Irresponsable با مفهومی نزدیک به «مجله بدون مسئولیت»
هفته‌نامه شارلی در هر شماره تأکید می‌کند مسئولیت مطالب و تصاویر منتشرشده را برعهده نخواهد گرفت

فیلیپ وال خط مشی تندی داشت و در مدت مسئولیت او در این هفته‌نامه، چندین نفر از کارکنانش را بدلیل مخالفت با نظراتش، اخراج یا مجبور به استعفا کرد. مسجد اعظم پاریس به دلیل اهانت‌های مکرر شارلی ابدو، در سال ۲۰۰۷ از فیلیپ وال به اتهام اهانت به مسلمانان و ترسیم کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) شکایت کرد اما وال در دفاعیاتش اظهار داشت اینها مسلمان نیستند، بلکه مشتی افراط گرا هستند . در نهایت در سال ۲۰۰۹ پس از کسب مسئولیت در رادیو اینتر فرانس، از شارلی ابدو استعفا داد.

نکته جالب توجه در کارنامه این نشریه که بیشتر خاستگاه تفکرات گرانندگان و حامیان آن را نشان می‌دهد، اتفاقی است که در سال ۲۰۰۸ در زمان ریاست جمهوری سارکوزی رخ می‌دهد. این نشریه در کاریکاتوری، تصمیم پسر رئیس جمهور وقت فرانسه به یهودی شدن – برای ازدواج با یک دختر ثروتمند یهودی – را سوژه خود قرار می‌دهد. اما بلافاصله از سوی جامعه یهودیان و لابی اسرائیل در فرانسه به گرایشان ضدیهودی متهم می‌شوند و فیلیپ وال، کاریکاتوریست نشریه را مجبور به توضیح و عذرخواهی می‌کند.


کاریکاتور شارلی ابدو از پسر سارکوزی

«موریس سینِ» از کاریکاتوریست‌های معروف نشریه شارلی ابدو در نهایت با فشارهای لابی اسرائیل به دلیل کشیدن کاریکاتور پسر سارکوزی و امتناع از عذرخواهی، اخراج شد و توسط انجمن بین‌المللی ضد نژادپرستی و یهودستیزی (LICRA) به دادگاه کشیده شد. آزادی بیان مورد نظر که اجازه بدترین توهین‌ها به مسلمانان و مسیحیان را می‌دهد، در قبال نزدیک شدن به یهودیان، به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد و مجازات می‌کند.

او بعد از حادثه حمله به نشریه شارلی ابدو اینگونه نوشت: «من شارلی نیستم…من سین هستم. من قبلاً بعنوان کاریکاتوریست برای نشریه شارلی ابدو کار می‌کردم. در سال ۲۰۰۹، کاریکاتوری را کشیدم در خصوص پسر سارکوزی در حالیکه به دلایل مالی به یهودیت تغییر دین داده بود، و اخراج شدم. شارلی از من خواست تا عذرخواهی کنم ولی من نپذیرفتم. شارلی مرا به خاطر به سخره گرفتن یهودیت اخراج کرد.»

کاریکاتوریست سابق شارلی ابدو که بدلیل توهین به پسر یهودی سارکوزی و پرداختن به مسأله تغییر مذهب او، اخراج شد

اما در حمله هواداران و اعضای فرانسوی داعش به تحریریه شارلی ابدو، چهار کاریکاتوریست و خبرنگار این نشریه کشته شدند. این چهار نفر بیشترین کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام را به تصویر کشیده‌ بودند و تصاویر کارتون‌ها و اهانت‌های مکرر آن به اسلام نیز منتشر شده است که از انتشار این تصاویر معذوریم.

.
از سمت راست: جین کابوت، شاربونیه، جورج وولینسکی و تایناوس ۴ کاریکاتوریست و خبرنگار شارلی ابدو که به قتل رسیدند

 

استفان شاربونیه کاریکاتوریست ارشد شارلی ابدو بود. بیشترین کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام و دیگر کارتون‌های ضدمذهبی را او ترسیم می‌کرد. در سال ۲۰۱۱ کاریکاتورهایی که کشیده بود کار دستش داد و دفتر مجله مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و به آتش کشیده شد. پلیس فرانسه از آن پس، حفاظت از او را بر عهده گرفت، اما کوچکترین تذکری مبنی بر عدم انتشار تصاویر تحریک‌کننده و توهین‌آمیز نسبت به ادیان به او نداد. گویا دولت فرانسه نیز حاضر به پذیرش هزینه‌های احتمالی در قبال ادامه روند انتشار کاریکاتورهای موهن بود. شاربونیه از سال ۲۰۰۹ تا زمان مرگش سردبیر شارلی ابدو بود.

 

در سال ۲۰۱۲ نیز پلیس فرانسه یک نفر را به اتهام تهدید شاربونیه به “سربریدن” بازداشت کرد. گروه القاعده نیز در سال ۲۰۱۳ نام شاربونیه را در لیست افراد به شدت تحت تعقیب قرار داد. اما این کاریکاتوریست فرانسوی در واکنش به همه این تهدیدات، گفته بود که او نه زن دارد، نه بچه، نه ماشین و نه بدهی که نگران مرگ خود باشد و ترجیح می‌دهد ایستاده بمیرد تا اینکه بر روی زانو زندگی کند! و در نهایت شاربونیه “نشسته” و در جلسه شورای سردبیری این نشریه به رگبار بسته شد.

شارلی ابدو؛ از توهین به مریم مقدس و مسیح تا پیامبر اسلام////ویرایش///

حادثه فرانسه آغازی بود بر تشدید اسلام‌هراسی و اهانت به مقدسات مسلمانان به بهانه آزادی بیان. بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس (British Broadcasting Corporation) در اقدامی موهن، همزمان با حوادث پاریس، کاریکاتور مجله شارلی ابدو از پیامبر اسلام (ص) را پخش و پس از آن اعلام کرد که دستورالعمل قبلی مبنی بر ممنوعیت نمایش دادن چهره پیامبر اسلام در حال بازبینی و تغییر است.

بی‌بی‌سی نمایش تصویر پیامبر را آزاد کرد

پس از این حادثه، حمله به مسلمانان در سراسر اروپا گسترش پیدا می‌کند و بیش از ۷۵ مورد حمله برضد مسلمانان تنها در فرانسه ثبت می‌شود. وزارت کشور فرانسه اعلام کرده بود که ۱۰ هزار نفر از اعضای ارتش و پلیس را برای حفاظت و تامین امنیت عبادتگاه ها به کار گرفته خواهند شد اما بعدها مشخص شده مساجد جزئی از این طرح نیستند.

تنها در یکی از موارد حمله به مسلمانان پس از حادثه شارلی ابدو، یک فرانسوی، همسایه مسلمان خود را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند. درباره جزئیات این حادثه گفته شده که قاتل، همسایه مسلمان مراکشی‌تبار خود را در شهر فوکلوز با ۱۷ ضربه چاقو به قتل می‌رساند. تنها دلیل این حمله مهاجر و مسلمان بود این همسایه بود.

مهاجم در این حادثه بدون اجازه وارد خانه همسایه اش یعنی “محمد المکولی” ۴۷ ساله شد و به وی ۴ ضربه چاقو وارد کرد. قاتل سپس خانه را ترک کرد و دوباره با چاقوی بزرگتری بازگشت و ۱۳ ضربه دیگر به جنازه قربانی وارد کرد. در حالی که فریاد می کشید “من خدای تو هستم … من اسلام تو هستم.”

با به راه افتادن موج همدردی با شارلی و راهپیمایی در فرانسه، سردبیر جدید این نشریه تصمیم به ادامه این راه گرفتند و در شماره بعدی نیز کاریکاتوری از پیامبر اسلام (ص) را ترسیم کردند و به جای ۶۰ هزار نسخه همیشگی، در سه میلیون نسخه آن را منتشر کردند که اینبار با اعتراض مسلمانان سراسر جهان مواجه شد و کمپین‌های من عاشق محمد هستم در پی آن به راه افتاد.

شارلی ابدو؛ از توهین به مریم مقدس و مسیح تا پیامبر اسلام + تصاویر و فیلم

دولت فرانسه همچنان به نام آزادی بیان حامی اهانت‌های شارلی به مسلمانان ( و مسیحیان) است و البته همچنان صهیونیست‌ها و لابی اسرائیل خط قرمز هستند…

سخن آخر

رهبر انقلاب در بخشی از پیام نوروز ۱۳۹۲ می‌فرمایند: «من اینجا مناسب میدانم که بگویم مسئولین دولت فرانسه هم در چند سال اخیر دشمنی‌های آشکاری با ملت ایران کرده‌اند؛ این یک ناهوشمندی از سوی دولتمردان فرانسه است. انسان عاقل، بخصوص سیاستمدار عاقل، هرگز نباید انگیزه‌ی این را داشته باشد که موجودی را که دشمن او نیست، تبدیل به دشمن کند. ما با دولت فرانسه، با کشور فرانسه مشکلی نداشتیم؛ نه در طول تاریخ مشکلی داشتیم، نه در دوران حاضر؛ اما سیاست غلط از زمان سارکوزی ــ که دولت امروز فرانسه هم متأسفانه همان راه را میرود ــ دشمنی با ملت ایران است. به نظر ما این کار غلطی است، کار غیرمدبرانه و غیرعاقلانه‌ای است، کار ناهوشمندانه‌ای است.»

منابع:

http://www.nbcnews.com/storyline/paris-magazine-attack/charlie-hebdo-editor-gerard-biard-says-faith-should-stay-out-n288356http://persian.euronews.com/2015/01/15/belgian-newsagents-threatened-over-sale-of-charlie-hebdo

 

http://persian.euronews.com/2015/01/13/prophet-mohammad-on-front-of-next-charlie-hebdo-editionhttp://www.jihadwatch.org/2015/01/we-have-avenged-muhammad-muslims-murder-12-at-french-satirical-maghttp://www.ndtv.com/article/world/charlie-hebdo-editor-made-provocation-his-mission-645710http://thefederalist.com/2015/01/08/men-without-chests-how-c-s-lewis-predicted-charlie-hebdo-censorshiphttp://incogman.net/2015/01/you-wont-hear-this-on-charlie-hebdo
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خواندنی های جالب

حزب‌الله با این موشک اسرائیل را زد +عکس

مقامات و تحلیلگران اسرائیلی می‌گویند معجزه مانع از کشته شدن شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی در عملیات روز گذشته شد، زیرا موشک کورنت ۴، قدرت تخریب بالایی دارد.

مجله مراحم: مسئله مهم‌تر از عملیات شبعا برای اسرائیل آن است که این رژیم اکنون می‌داند که حزب الله موشک‌های کورنت ۴ در اختیار دارد و منابع اسرائیلی می‌گویند تجهیزات مبارزان حزب الله قابل مقایسه با تجهیزات نظامی مبارزان فلسطینی در نوار غزه نیست.

به گفته این تحلیلگران، تجهیزات حزب الله عملیات زمینی اسرائیل را در جنوب نوار غزه غیرممکن می‌کند. موشک‌های کورنت ۴ برد سه تا چهار کیلومتری دارد و حزب الله می‌تواند از آن‌ها بدون به خطر انداختن مبارزان خود استفاده کند.

موشک‌های کورنت که ساخت روسیه هستند از برجسته‌ترین نوع موشک‌های ضد خودرو زرهی، تانک و نفربر به شمار می‌آیند. این موشک از یک سیستم هدایت کننده لیزری بسیار دقیق و ضد پارازیت برخوردار است. این موشک یک کلاهک انفجاری دارد که توانایی تخریب آن را چند برابر می‌کند.

روسیه این موشک را اولین بار در سال ۱۹۹۴ به نمایش گذاشت و سپس آن را به کشورهای جهان بویژه همپیمان خود صادر کرد.

موشک کورنت می‌تواند اهداف زمینی ثابت یا متحرک از قبیل تانک‌ها، خودروهای زرهی، پناهگاه‌ها و دیگر استحکامات را هدف قرار دهد. همچنین برای سرنگونی هواپیما یا هلیکوپترهایی که در ارتفاع کم پرواز می‌کنند، بکار گرفته می‌شود.

قطر این موشک ۱۵۲ میلی‌متر، و طول آن ۱۲۰۰ میلی متر و سرعتی مافوق صوت دارد. ُبرد موثر آن بین ۱۰۰ تا ۵۵۰۰ متر است.

این موشک از سیستمی برخوردار است که با سوخت جامد کار می‌کند و دو اگزوز دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این موشک این است که در ابتدای شلیک به سرعت به دور خود می‌چرخد اما پس از هدف گیری دقیق به سوی هدف حرکت می‌کند.

این موشک به کلاهکی شدیدالانفجار به وزن ۷ کیلوگرم با ظرفیت تخریبی بالا مجهز است، به طوری که قادرست زره ۱۲۰۰ میلی متری و بتن ۳ متری را بشکافد و منهدم کند.

این موشک را می‌توان از یک سکوی سه پایه‌ای متحرک یا از پشت یک خودروی مجهز به پایه موشک انداز شلیک کرد.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

ایتخت کاستاریکا پس از شکست این تیم مقابل هلند شاهد درگیری و ناآرامی بود.
 
 

تیم ملی فوتبال کاستاریکا در دیدار مقابل هلند در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام‌جهانی وداع کرد.

 

بسیاری از هواداران این تیم در سن خوزه پایتخت کاستاریکا تجمع کرده بودند تا شاهد پیروزی تیم خود بودند اما با شکست این تیم این تجمع به درگیری خیابانی و نزاع مبدل شد.

 

در این میان سه هوادار به شدت مصدم شدند و یکی از هواداران مورد ضرب قرار گرفت و چاقویی به پهلوی او اصابت کرد که صحنه‌های دلخراشی را به وجود آورد.

 

 

 

13930415000380 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

13930415000381 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000382 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000385 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000387 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000383 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000384 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

13930415000388 PhotoL چاقوکشی بعد از حذف کاستاریکا از جام جهانی+ تصاویر دلخراش

 

 

 

 

 

وقتی داعش تظاهر به مهربان بودن میکند + تصاویر

داعش اکانتی در توئیتر ایجاد کرده که تلاش می‌کند به نوعی تصویری مهربان از این تروریست‌های خونخوار به جهانیان نشان دهند.

این اکانت “گربه‌های داعش” نام دارد. آنها تلاش می‌کنند با انتشار عکس عناصر تکفیری داعش و تعدادی گربه و بچه گربه که اعضای داعش در حالی بازی و یا غذا دادن به آنها هستند وجه دوست داشتنی این گروه تروریستی را نشان دهد.

2398216 531 وقتی داعش تظاهر به مهربان بودن میکند + تصاویر

2398217 763 وقتی داعش تظاهر به مهربان بودن میکند + تصاویر

2398218 262 وقتی داعش تظاهر به مهربان بودن میکند + تصاویر

 
 

 

 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد